פדיקור רפואי / טיפולי

פדיקור רפואי 


פדיקור רפואי הנו טיפול על ידי קוסמטיקאית מוסמכת שהתמחתה לטפל בבעיות שונות שמתפתחות בכפות הרגליים, משלל סיבות. ישנה חשיבות רבה למיומנות וניסיון הקוסמטיקאית וזאת כדי לא לגרום לנזקים משניים לכף הרגל וכדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר.

מיהם האנשים שזקוקים לפדיקור רפואי?

הפדיקור הרפואי הוא טיפול לו זקוקים אנשים רבים. למשל, אצל חולי סוכרת, בשל חוסר איזון ברמות הסוכר בדם, נוצרת פגיעה בכפות הרגליים ובציפורניים. טיפול בכפות הרגליים של חולי הסוכרת צריך להתבצע במיומנות רבה באמצעות חומר ממיס עור וסכין מנתחים. מיומנות הקוסמטיקאית היא זו שתסייע להימנע ממצבים של פגיעה מיותרת שעלולה להתפתח לפגיעה באספקת הדם לרגל או להתפתחות טרשת עורקים. הפדיקור הרפואי מטפל גם במקרים של פטרת ציפורניים, יבלות, דורבן וציפורן חודרנית.


ומה לגבי עור יבש וסדוק? 


זהו אחד הטיפולים הנפוצים בתחום פדיקור רפואי. אנשים רבים סובלים במהלך הקיץ, הסתיו והאביב מעור יבש, סדוק ולעיתים אף פצוע בשל הליכה עם נעלים פתוחות וכפכפים. את העור הסדוק מורידים באמצעות מכשור ייחודי ומזינים את העור - ומטפחים אותו כדי להתגבר על התופעה.


טיפול בכף הרגל מ-א' ועד ת'

בקליניקה רויטל קוסמטיקאית מוסמכת אנו מספקים את כל טיפולי הפדיקור הרפואי, לנשים ולגברים, לבני נוער, לסוכרתיים ולאנשים הסובלים משלל תופעות בכפות הרגליים. אנו צוות מגובש, מנוסה ובעל תעודות הסמכה מקצועיות בתחום מטעם משרד העבודה והמרכז הרפואי תל אביב. אצלנו כל לקוח ולקוחה מקבלים ייעוץ חינם, יחס אישי ואת הטיפול הטוב ביותר, תוך שימוש באביזרים, המכשור, החומרים והטכנולוגיות המובילים בעולם.

אם מתברר שקיים הצורך בטיפול של פדיקור רפואי - לא כדאי לחכות.

אנחנו כאן כדי להעניק לך את הטיפול הטוב ביותר, כל שעליך לעשות הוא לצלצל או להשאיר פרטים בטופס יצירת הקשר ואנו נחזור אליך כדי לקבוע תור.