קרם חומצות לפנים - חוה זינגבוים


מה זה קרם חומצות לפנים? איך שומרים על העור?

המושג קרם חומצות לפנים מתאר בדרך כלל חומצה היאלורונית, שמסוגלת לחדור אל השכבות העמוקות ביותר של העור על מנת לטפח אותו מבפנים. כאשר חומצה כזו חודרת אל העור, היא מטשטשת כתמים וקמטים ועוזרת להשיג מראה זוהר. כמו כן, החידוש האמיתי הוא שכיום אפשר ליהנות מאותם יתרונות של חומצה היאלורונית באמצעות קרם חיצוני ולא רק בעזרת הזרקה. 

קרם חומצות לפנים? יש לנו פתרון בשבילך!

בקטלוג של RCOSMETIC מחכים לך שלל מוצרי קוסמטיקה מקוריים שאותם אפשר להזמין בפריסה ארצית רחבה. אז אם חשוב לך להשיג קרם חומצות לפנים ברעננה או בערים אחרות ולקבל אותו תוך 3 ימי עסקים, זה הקטלוג שכדאי לך לבדוק. 

היתרונות של קרם חומצות לפנים

קרם מסוג חומצה היאלורונית עוזר לשמור על העור ולהשלים את שגרת הטיפוח. בניגוד למוצרי טיפוח רגילים שמגנים על העור מבחוץ ובעיקר מפני חשיפה לשמש, כאן מדובר על פעולה יסודית יותר. בין היתר, זו הפעולה שאחראית להעלים את סימני ההזדקנות של העור, הוספת נפח ועוד. במקביל, השימוש בקרם חומצה היאלורונית לא בא על חשבון שאר מוצרי הטיפוח הרגילים. 

מה עושה קרם חומצה היאלורונית?

חומצה היאלורונית מומלצת לשימוש על הפנים בגלל שהיא מסייעת להתמודד עם התהליך הפנימי והחיצוני של הזדקנות העור. בעוד התהליך החיצוני מתחיל על רקע חשיפה יום יומית לנזקי הסביבה, התהליך הפנימי מתרחש בגלל ירידת הורמוני המין ואיבוד תכולת המים בעור. כאן נכנס לתמונה קרם חומצה היאלורונית, שמתקן את מצב העור ושומר עליו לאורך זמן. אבל בשביל שזה יקרה, הקרם חייב להיות מקורי ולעמוד בסטנדרטים מחמירים של משרד הבריאות. 

קרם מקורי בהנחה ועד אליך

רויטל היא קוסמטיקאית מוסמכת שקיבלה את הידע שלה אצל חוה זינגבוים. תודות לרקע הזה, יש לך עכשיו אפשרות להזמין את המוצרים המקוריים ישירות מתוך הקטלוג של RCOSMETIC ובהנחה משמעותית. אז אם ברצונך ליהנות מהיתרונות של קרם חומצות לפנים, זה הרגע להשאיר פרטים ולבצע רכישה מסודרת.