קרם חומצה היאלורונית 

איך משתמשים בקרם חומצה היאלורונית? איזה מוצרי טיפוח מתאימים לאקלים בישראל?

חומצה היאלורונית שחודרת לעור עוזרת להשיג מראה קורן. כמו כן, התפקיד של חומצה היאלורונית הוא לסייע לטשטוש קמטוטים או כתמים ולהעניק נפח לשפתיים. בגלל האופן שבו חומצה היאלורונית משפיעה על הגוף, היא מומלצת לטיפוח ומתאימה לגברים ונשים בטווח רחב של גילאים. עם זאת, עד לפני מספר שנים היה אפשר ליהנות מהיתרונות של חומצה היאלורונית באמצעות הזרקה בלבד. אבל בזכות פיתוח מקורי, ניתן כיום לשלב קרם חומצה היאלורונית לשימוש חיצוני ועם אותם יתרונות בדיוק. 

גם קרם חומצה היאלורונית מזמינים מכאן

רויטל היא קוסמטיקאית מוסמכת שמוכרת רק מוצרים מקוריים באישור משרד הבריאות. אם חשוב לך לקבל את המוצרים הכי טובים עד פתח הבית, בטח ישמח אותך לדעת שהם מחכים לך בקטלוג. אז מלבד התחייבות למוצרים מקוריים ולאספקה תוך 3 ימי עסקים בלבד – יש לך עכשיו הזדמנות פז לקבל אותם ב-10% הנחה! 

היתרונות של קרם חומצה היאלורונית

היתרון הכי גדול של קרם חומצה היאלורונית הוא שנוח מאוד להשתמש בו. הוראות היישום של הקרם פשוטות מאוד, לא דורשות הכנה מוקדמת ויכולות להשתלב בקלות בשגרת הטיפוח היומית. כמו כן, אפשר להשיג את הקרם בשלל מוצרים כדי להתאים אותו למטרות הטיפוח והיופי. קרם חומצה היאלורונית גם מאוד מתאים לישראל. בגלל שמזג האוויר בישראל חם וים תיכוני, יש צורך בקרם שיחזיר לעור את החיוניות שלו. כאן נכנסים לתמונה היתרונות של קרם חומצה היאלורונית ברעננה או בכל עיר אחרת בארץ, כל עוד מוודאים שמדובר על מוצר מקורי ולא על חיקוי. 

מתי בפעם האחרונה התייעצת עם קוסמטיקאית מוסמכת?

 רויטל היא קוסמטיקאית מבית חוה זינגבוים, שעברה את תהליך ההכשרה שלה על מנת לעמוד לרשותך בכל שאלה והתלבטות. ברור מאליו שאולי יש לך שאלות לגבי מוצרי טיפוח, אבל בשביל זה נועד האתר. כמו כן, בקטלוג RCOSMETIC מחכים לך מוצרים מקוריים בלבד

אם ברצונך לנסות אותם, אפשר להשאיר פרטים ולתאם משלוח של קרם חומצה היאלורונית ברעננה ובפריסה ארצית רחבה.