שעווה נשים/גברים

הסרת שיער בשעווה היא שיטה ותיקה להסרת שיער ואהובה על רבים, זאת בשל יכולתה להשאיר את העור חלק מאוד ונעים למגע למשך מספר שבועות, להבדיל מגילוח. ישנם סוגים שונים של שעוות, כגון: שעווה קרה, שעווה חמה ושעווה מתקלפת. שעווה חמה/רול מתאימה יותר לאזורים גדולים (ידיים ורגליים) ובדרך כלל נמצאת בשימוש אצל קוסמטיקאיות מקצועיות.

שעווה מתקלפת היא שעווה עדינה המותאמת לאזורים קטנים ועדינים בהם יש בלוטות לימפה כגון: שפם, גבות ובית שחי, מפשעות בדרך כלל נמצאות בשימוש אצל קוסמטיקאיות מקצועיות. שאר השעוות נמצאות בשימוש ביתי וניתן לרכוש קרוב לביתכם.

הסרת שיער בשעווה מצריכה הכשרה מיוחדת, ותעדיפו כי יד מקצועית תטפל בכם למניעת כוויות, פיגמנטציה, וטיפול לא נכון נוסף. כמו כן, יש מקומות בגופנו שקשה להסיר מהם את השיער לבד. במקרים אלה, קוסמטיקאית היא אופציה מעולה.

היתרון העיקרי בשעווה – הטיפול קצר מאוד, התוצאות מידיות וללא השקעה כספית גבוהה. השעווה מורידה את השערה מהשורש, וזה נותן תחושת חלקות לתקופה של 3 עד 7 שבועות – יותר זמן מגילוח או קרמים להסרת שיער שמורידים את השערה אבל משאירים את השורש. הורדת שיער שלא מהשורש מחזקת את השערה והופכת אותה לשחורה, שינויים אלו מרחיבים את הנקבוביות, ומבליטים את השערה (גם אם היא ממש קטנה).

הורדת שיער בשעווה מדללת ומשקפת את השערה, היא נהיית יותר עדינה גם כשנוגעים בה ולא רואים אותה. הסרת שיער בשעווה היא עסק למטפלים מנוסים בלבד ולכן כדאי לבחור בקפידה את אותם המטפלים שיתקרבו לשיער הגוף הפרטי שלכם. יש לבקש המלצות מלקוחות קבועים, לשאול כמה שנות ניסיון יש למטפלת ולחקור עד כמה היא מיומנת גם בהסרת שיער מאזורים אינטימיים. רבים חוששים להפקיד את גופם לחומה של השעווה, למרות ששיטה עתיקה זו הוכיחה את עצמה כאחת הדרכים היעילות והבטוחות להסרת שיער, וזאת בתנאי שהיא נעשית על ידי רויטל קוסמטיקאית מוסמכת בחריש . הסרת שיער בשעווה מתאימה לנשים ולגברים כאחד!