אקנה חוה זינגבוים

טיפול אקנה

 אקנה היא מחלת עוד שכיחה המופיעה בגיל ההתבגרות אצל נערים ונערות, היא יכולה לבוא לידי ביטוי בצורה חריפה ולעור עלולים להיגרם נזקים עקב הזנחה או אי טיפול בפצעים. גיל ההתבגרות מהווה תקופה מורכבת מבחינה רגשית, האקנה גורם למטרדים פיזיים ורגשיים כאחד וגם אצל מבוגרים בשלב מאוחר יותר בחייהם. מי שלוקה באקנה סובל בדרך כלל מפגיעה בדימוי האישי ובביטחון העצמי. 

איך נוצרים פצעי אקנה?

 אקנה היא דלקת של זקיק השערה ובלוטות החלב. בגיל ההתבגרות, בשל הפרעות במערכת ההורמונים, מופרש חלב עודף בתוך בלוטות השומן, אשר מכיל שומנים וחיידקי P-acne. חיידקי אלה משגשגים בתנאים בהם אין חמצן בתוך זקיק השערה שבו נוצרת סתימה. לחומצות שומן יש נטייה ליצור דלקת וכך למעשה מופיע האקנה על הפנים. 

מה מחמיר את האקנה?

 ישנם גורמים שונים היכולים להחמיר את האקנה, אך חשוב לומר כבר עתה – טיפול קוסמטי מתאים יסלק את הפצעים ויטפל בבעיה לעומקה. מה שעלול להחמיר את הפצעים היא תזונה לא נכונה הכוללת מוצרי חלב ויטמינים מסוימים ואוכל מטוגן. זיעה מוגברת יכולה לגרום להחמרת האקנה, כמו גם נטילת תרופות שונות ומתח נפשי. 

נפטרים מהאקנה

לקוסמטיקה הרפואית יש פתרונות מוכחים, יעילים ואיכותיים לאקנה. להלן סקירה ממוקדת של הדרכים להיפטר מפצעי האקנה בהקדם האפשרי. 

  • לפני הכל, מומלץ לנקות את העור עם סבון פעם ביום כדי לסייע לו להגיע לאיזון. סבון אקטיב לעור בעייתי של חוה זינגבוים מביא לתוצאות נהדרות, כמו גם שימוש באקטיב מי פנים מאותה הסדרה.
  • במיוחד כשמדובר על פצעי אקנה חמורים, אך לא רק, מומלץ להחליף את ציפת הכרית בכל ערב, לאסוף את השיער ולא למרוח קרמים שונים על השיער, שכן אלו מגיעים במהלך הלילה אל הפנים שלך ומסייעים ליצירת התנאים הנחוצים לחיידק ליצור את הנזק שלו.
  • חשוב מאוד להשתמש בקרמים ייעודיים שיסייעו לטפל באקנה, כדוגמת פיור אקסטרקט של חוה זינגבוים העוצמתי המסייע להפחתת הזיהום הבקטריאלי בעור המגורה.
  • כמו כן, קרם לחות לעור שמן של חוה זינגבוים מאפשר לעור לתקן נזקים קיימים ולהגן עליו מפני גורמים חיצוניים תוך חידוש העור.
  • קרם פעיל נוסף מומלץ מאוד הוא אזלקס, הממלא פונקציות שונות וחשובות לטיפול בעור הסובל מפצעים דלקתיים.

מסייעים לך להיפטר מהאקנה לצמיתות

בקליניקה של רויטל קוסמטיקאית מוסמכת נסייע לך להיפטר מהאקנה לצמיתות. אנו מזמינים אותך לקבל מאתנו ייעוץ להבנת צרכיך ולרכוש את התכשירים האיכותיים שלנו באתר כבר כעת.