נוזל לפטרת ציפורניים

מהי פטרת ציפורניים? מה ניתן לעשות כדי לטפל בפטרת ציפורניים? מהו נוזל לפטרת ציפורניים ומהן תוצאותיו?

פטרת הציפורניים הנה זיהום מוכר ונפוץ למדי בישראל, במיוחד בקרב אנשים מבוגרים. הפטרת מצליחה לשגשג בסביבה חמה ולחה, דבר שעלול לקרות בקלות בחום הישראלי בחודשי הקיץ. אם אוורור הרגל לא מסייע, כדאי מאוד לעבור לטיפול משמעותי יותר של נוזל לפטרת ציפורניים שיפתור את הבעיה ויחזיר לציפורן את המראה הטבעי והבריא שלה. 

מה גורם לפטרת וכיצד נוזל לפטרת ציפורניים יכול לסייע?

פטריות צריכות חום ולחות כדי לשגשג ובישראל אנשים שהולכים עם נעלים סגורות יכולים במהירות לסבול מהן. חיילים, אנשים שעובדים עם נעלים סגורות במשך שעות רבות בקיץ ואנשים מבוגרים סובלים במיוחד מפטרת. הנוזל לפטרת יכול לסייע בטיפול בפטרת עד היעלמותה המוחלטת, זאת תוך שילוב של אוורור הציפורן. 

איך מזהים פטרת ומתי כדאי להתחיל טיפול נוזל לפטרת ציפורניים

ניתן לזהות פטרת ציפורניים בקלות. כאשר הציפורן נהיית עכורה, עבה וכשהיא משנה את צורתה, יש סיכוי גדול שמדובר בפטרת. לעיתים הציפורן מעט מתנתקת מהעור ומשנה את הגוון שלה לצבע חום, לבן או צהוב. מומלץ להתחיל כמה שיותר מוקדם את הטיפול בפטרת וזאת כדי למנוע את התפשטותה – דבר שיצריך טיפול מסיבי וארוך יותר. 

האם יש סיכונים בפטרת הציפורניים?

 לא מדובר על מצב בריאותי מסוכן, הבעיה היחידה עם הפטרת לרוב היא נושא האסתטיקה. עם זאת, חשוב להבין שפטרת ציפורניים שאינה מטופלת כראוי יכולה בקלות להתפתח לפטרת כף הרגל וכאן כבר מדובר בנושא אחר לגמרי. פטרת בכף הרגל, במיוחד כשמדובר באנשים מבוגרים ובאנשים הסובלים מסכרת, עלולה לגרום להתפתחות של זיהום שבמקרים רבים גם יכול להיות מסוכן ולהצריך אשפוז. מסיבות אלו בעיקר חשוב מאוד לטפל בפטרת מבעוד מועד ולא לתת לה להתפשט. 

עוזרים לך לשמור על הבריאות

רויטל קוסמטיקאית מוסמכת הנה קוסמטיקאית בעלת חנות אונליין למכירת מוצרי פיתוח ישראליים מאושרים על ידי משרד הבריאות. לאנשים הסובלים מפטרת ציפורניים אנו מציעים מוצרי איכות מעולים כמו Candelclears - טיפות לפטרת, נוזל לפטרת ציפורניים זהבה שדה ועוד, המהווים טיפול איכותי ומוכח לפטרת הציפורניים. יש לך פטרת ציפורניים? לא כדאי לחכות עם הטיפול, כדאי להיכנס לאתר כבר עכשיו ולהזמין והמוצרים יהיו בדרך אליך.