סבון פנים מומלץ

איזה סבון פנים מומלץ לטיפול בעור בעייתי? מהו קצף ניקוי ולמה הוא משמש? מה חשוב לדעת על ניקוי הפנים?

כדי שהפנים שלנו יהיו נקיות לגמרי יש לעשות להן ניקיון באמצעות סבון שמסיר את הלכלוך מעומק העור. שמירה על העור במהלך היום תסייע לשמור על עור נקי, בריא ומוגן ובכך תסייע לשמור עליו לאורך שנים מהזדקנות וכתמים. סבון פנים מומלץ או סבון לעור בעייתי עם קצף ניקוי יסייעו לשמור על העור לאורך שנים. 

איזו שגרת ניקיון כדאי לקיים עם סבון פנים מומלץ

 שגרת הניקיון לעור הפנים צריכה להיות קבועה אך לא מדובר על טרחה אלא על מטלה פשוטה למדי במהלך היום. בבוקר ובערב יש לבצע את הניקיון לפנים כדי לשמור על העור נקי, כאשר בערב ישנה חשיבות כפולה לניקיון. במהלך היום איפור, לכלוך ושומנים מצטברים על העור והסרתם חשובה לבריאות העור לפני השינה. ניקוי נכון מסייע בהליכי התחדשות תאים בלילה ומסייע בשמירה על העור מפני נזקי הזדקנות. 

כיצד מומלץ לנקות את עור הפנים?

 את הפנים מומלץ לשטוף במים פושרים ולא במים חמים או קרים מידי. כדאי לעשות שימוש בקצות האצבעות במשך דקה או שתיים ולא לעשות שימוש בכלי ניקוי קשיחים יותר שעלולים לשרוט ולפגוע בעור הפנים. חשוב מאוד לנקות את הצוואר, את הלסת ואת אזור האוזניים ומאחוריהן. חשוב לבחור סבון מותאם לעור הפנים וזאת לאחר התייעצות עם אנשי מקצוע המבינים בתחום. סדרת המוצרים של חוה זינגבוים הנה סדרה מומלצת במיוחד ולא בכדי שמה הולך לפניה. המוצרים המומלצים מבית חוה זינגבוים הם סבון אקטיב לעור בעייתי, סבון לעור עדין וקצף ניקוי לפנים. 

סבון פנים מומלץ במשלוח מהיר

רויטל קוסמטיקאית מוסמכת מבית חוה זינגבוים מציעה באתר האינטרנט שלה את מוצרי הטיפוח היוקרתיים של חוה זינגבוים ב-10% הנחה. כל המוצרים באתר הנם מקוריים, באישור משרד הבריאות ולא נוסו על בעלי חיים. אנו מקפידים על מדיניות משלוחים מהירה ומסייעים בייעוץ טלפוני לכל לקוחותינו. יש לך צורך בסבון פנים מצוין? הגעת למקום הנכון. יש להיכנס לקטלוג המוצרים שבאתר, להתרשם, לרכוש אונליין והמוצרים יהיו אצלך בתור מספר ימים בבית.