מדוע חשוב לטפל בעור כף הרגל? ממה נגרם עור קשה בכף הרגל וכיצד מטפלים בו? 

כאשר מופיע עור קשה בכף הרגל מומלץ לטפל בו כיוון שעור גס ויבש שאינו מטופל עלול להיסדק ואז גם להזדהם. במיוחד בתקופת הקיץ, כאשר אנשים הולכים עם כפכפים ונעלים פתוחות העור פגיע וכדאי לשמור עליו. 

ממה נגרם עור קשה בכף הרגל

 כאשר הרגליים שלנו חשופות לפגעי מזג האוויר וכשהן נמצאות בסמוך לרצפה החמה, העור מתייבש ונסדק. בחום הישראלי אנשים רוצים לאוורר את כפות הרגלים אך לדבר יש מחיר בדמות סדקים בכפות הרגליים. ככל שהרגל תהיה חשופה זמן רב יותר – כך היא תסבול יותר ויותר מהיובש - והדבר גם עלול לגרום לזיהומים, במיוחד כשכף הרגל סוכרתית. 

מה עוד גורם לסדקים ברגלים?

 משקל גוף גבוה יכול לגרום לסדקים בכפות הרגלים, כך גם בעיות בריאות שונות כמו סוכרת, פסוריאזיס, אקזמה ובעיות נוספות הקשורות לעור. כמו כן, ניתן לראות כי ככל שאנשים מתבגרים, כך הם נוטים לסבול יותר ויותר מתופעות עוריות שונות, כולל סדקים בכפות הרגלים. 

מה ניתן לעשות כשיש עור קשה בכף הרגל

 כאשר העור בכף הרגל קשה וסדוק ניתן לשייפו בעדינות באמצעות אבן פילינג המיועדת לכך וזאת כאשר כף הרגל רכה לאחר השרייה במים. כמו כן, רצוי למרוח על כפות הרגליים קרם מזין כמו למשל SOFTENLEX CALLUS - קרם פילינג להמסה של עור קשה ומחוספס. במשך חודשי הקיץ הלוהטים כדאי לשמור על כפות הרגליים, למרוח עליהן קרם הגנה ולא ללכת יחפים על משטחים לוהטים וזאת כדי לשמור על כף הרגל. מומלץ לשים נעליים מרופדות ואם ניתן אז גם ללכת עם נעלים מרופדות ולרפד אותן במדרסים. 

מסייעים לך לשמור על כף הרגל בריאה

רויטל קוסמטיקאית מוסמכת הנה קוסמטיקאית מוסמכת אשר מוכרת מוצרים מאושרים על ידי משרד הבריאות ובפיתוח ישראלי. לנו מוצרים לשמירת בריאות כף הרגל בהזמנה נוחה ומהירה באתר ובמשלוח שמגיע בתוך שלושה ימים בלבד או/ו משלוח מהיום להיום . יש לך עור קשה בכף הרגל? אל דאגה - לנו הפתרון בשבילך, כדאי להיכנס כבר עכשיו ולהזמין את מוצרי האתר.