חומצה היאלורונית

חומצה היאלורונית נמצאת בגופנו באופן טבעי, תפקידה הוא לשמור על לחות העור והמפרקים ולכן ככל שריכוז החומצה בעור יהיה גבוה יותר – כך הוא יראה חלק ורענן יותר. החומצה הייחודית התגלתה כבר בשנות ה-30 של המאה הקודמת ומאז ועד היום היא עברה פיתוחים רבים בעולם הקוסמטיקה. 

למה משמשת החומצה ההיאלורונית בתחום הקוסמטיקה והרפואה?

 החומצה ההיאלורונית משמשת למילוי שפתיים, קמטי אף, מילוי והדגשה של עצמות לחיים וכמובן למילוי קמטים. בדרך כלל מדובר על טיפולי הזרקות בדומה לבוטוקס וכאשר הן מבוצעות בידיים מיומנות אין בטיפולים כמעט סיכונים או תופעות לוואי. 

החומצה ההיאלורונית בתכשירים קוסמטיים

במשך שנים רבות חיפשו המפתחים בתחום הקוסמטיקה שיטות שונות לקבלת מראה תפוח, חלק ומלא של עור הפנים בשימוש חומצה היאלורונית בקרמים ותכשירי קוסמטיקה. במינון נמוך ולא אפקטיבי הקרמים אינם מועילים אך פיתוח של חוה זינגבוים טרף את הקלפים ובעזרת פטנט אותו פיתחה במשך שנים רבות הצליחה לייצר סדרת מוצרים בשימוש חומצה היאלורונית המוכיחים את עצמם. 

הקרמים החדשים ששינו את המשחק

 הפיתוחים החדשים מבית חוה זינגבוים שינו את כללי המשחק של השימוש בחומצה היאלורונית. אין צורך עוד להזריק את החומצה – וכעת ניתן סוף סוף לעשות בה שימוש במריחה בלבד והספיגה של החומצה מיטבית. 

  • אחד הקרמים המוכיחים זאת הוא קרם T LIP ליפ איט, הראשון מסוגו המחזיר חומצה היאלורונית לשפתיים במריחה. הקרם פותח לאורך שנתיים והוא מבוסס של חדשנות טכנולוגית אשר הוכחה קלינית במחקרים. הקרם מעניק לשפתיים לחות, מטשטש ומונע קמטים ומעניק לשפתיים מראה נפוח וטבעי.
  • קרם פורץ דרך נוסף מבית חוה זינגבוים הוא PROPHECY EYE - פרופסי עיניים, אשר הוכח מחקרית כמחדיר את החומצה ההיאלורונית לעומק העור במריחה. הקרם מאפשר החדרה של החומצה ההיאלורונית לעומק שכבות העור, מקל על נפיחות, מטשטש קמטים וכהויות ומשפר באופן משמעותי את מראה העיניים.

מחזירים את הנעורים לעור הפנים

בקליניקה של רויטל קוסמטיקאית מוסמכת ניתן לרכוש את מוצרי חוה זינגבוים המוכחים קלינית כיעילים בהחדרת חומצה היאלורונית לעור הפנים במריחה בלבד. כל אחד ואחת יכולים כעת להילחם בתופעות הזדקנות העור במחירים שווים לכל כיס ובתוצאות מושלמות. והחדשות הטובות באמת הן שביכולתך כבר עכשיו להזמין באתר את המוצרים - וליהנות ממשלוח שיגיע עד הבית בתוך שלושה ימים בלבד.