טיפול בפיגמנטציה

 פיגמנטציה היא בעיית עור אסתטית המתבטאת בכתמי עור. המלנין הוא פיגמנט שנוצר מתאים המייצרים מלנוציטים, בהם ישנם גרגרים אשר קובעים את צבע העור או השיער. התאים המלנוציטים הם בעלי שלוחות לתאים סמוכים ועד לשכבת העור העליונה, כאשר הם מייצרים עודף מלנין נוצרת הפיגמנטציה אשר באה לידי ביטוי בסוגים שונים של כתמים על פני העור. במהלך ההיריון, למשל, ניתן לראות כתמים הדומים לפרפר על המצח, בלחיים ומעל השפה העליונה. כתמים אלו יכולים להיות אפורים או כהים והם נראים גם כאשר מורחים עליהם מייק אפ ולכן הם מטרידים נשים רבות הסובלות מהם. 

מדוע הפיגמנטציה נגרמת?

 ישנן סיבות רבות להופעת פיגמנטציה, למשל, סיבות הורמונליות כמו למשל נטילת גלולות למניעת היריון או נשים שנמצאות בהיריון. סיבות נוספות יכולות להיות חשיפה לשמש, נטילת תרופות מסוימות, שימוש בתכשירי קוסמטיקה שאינם מתאימים, טראומה בעור, סיבות תורשתיות, טיפולי הסרת שיער וטיפולי הסרת שיער בלייזר שאינם מבוצעים כשורה. 

כיצד מטפלים בפיגמנטציה?

טיפול בפיגמנטציה מתחיל באבחון סוג הפיגמנטציה הספציפי, בהתאם לעור הפנים, לגיל המטופלת והסיבות להופעת הכתמים. ישנם קרמים איכותיים המסייעים להבהרת העור, אחד מהם הוא וייאט אנד ברייט, קרם הבהרה מבית חוה זינגבוים שמבהיר ומאיר את עור הפנים. כמו כן, שימוש במסכת הבהרה של חוה זינגבוים מסייע בקבלת תוצאה מצוינת בהבהרת הכתמים, בהעשרת העור, בהגנתו ובהשגת מראה צעיר ורענן. מוצר נוסף מבית חוה זינגבוים הוא אנטי פיגמנט המשמש כטיפול הבהרה יעיל במיוחד - שגם משפר ומפחית קמטים וקמטוטים. 

האם ניתן למנוע פיגמנטציה?

 כל חשיפה לקרינה או אור שמש עלולה לסייע בזירוז הליך הופעת הכתמים. ניתן לצמצם באופן משמעותי את הופעת הכתמים על ידי שימוש במקדמי הגנה איכותיים בכל ימות השנה – גם כאשר עובדים מהבית וגם במהלך החורף. 

דואגים לעור פניך

קליניקת רויטל קוסמטיקאית מוסמכת מתמחה בטיפולי פיגמנטציה לאורך שנים רבות. הקליניקה מעניקה טיפולים רבים לבני נוער, לנשים וגברים בכל גיל אשר מעוניינים לשפר את האסתטיקה שלהם ולהיפטר מהכתמים לצמיתות. אנו מזמינים אותך לקבל מאתנו ייעוץ מקצועי - שבמסגרתו נלמד אילו מוצר מתאים לעור פניך ולכתמים שהופיעו בו. אנו נעשה שימוש בכל הטכנולוגיות, התכשירים והכלים העומדים לרשותנו כדי להשיג עבורך את התוצאה הטובה ביותר. טיפול בפיגמנטציה עושים עם התכשירים הטובים ביותר, כדאי להזמין אותם באתר כבר כעת!