אילו פגעים יכולים להיות בכף הרגל? ממה נגרמים סדקים בכפות הרגליים? כיצד קרם רגליים טיפולי יכול לשפר את המצב?

חשוב מאוד לטפח ולשמור על כפות הרגליים כיוון שהן נושאות את משקל הגוף ויש להן השלכות על בריאות הגוף כולו. אנשים רבים סובלים מיובש קשה ברגליים, סדקים ומכאב כתוצאה מכך, לעיתים מדובר על מצב שיכול אף להחריף ולכן חשוב לשמור על בריאות כף הרגל. אחת הדרכים לשמור על כף הרגל היא בשימוש קרם רגליים טיפולי איכותי. 

מדוע קרם רגליים טיפולי הכרחי בשגרת היום יום?

 כפות הרגלים שלנו נושאות את משקל גופנו, כל בעיה בכף הרגל מיד משפיעה על הבריאות הכללית של הגוף, על הגב, על איכות השינה ועל היציבה. כאשר כף הרגל סובלת מיובש, עלול אותו יובש להתפתח לסדקים ואף לסדקים מדממים ופתוחים שעלולים להזדהם. לעיתים ניתן לראות כי סדקים פשוטים התפתחו לזיהום שהצריך טיפול אנטיביוטי אינטנסיבי של ממש. 

קרם רגליים טיפולי – באיזו עונה כדאי להשתמש בו?

 מיד כשמתחיל האביב והרגליים נחלצות מהנעליים הסגורות ניתן לראות את הסימנים הראשונים ליובש בכפות הרגליים. בתחילה מדובר על יובש קל אך בהדרגה לקראת הקיץ הוא הופך להיות קשה יותר ויותר, עד שהעור נסדק. כאשר העור מתחיל להיסדק מדובר על מצב שמצריך טיפול, אך מומלץ כבר בשלב היובש לטפל בו כדי למנוע זאת. ניתן כבר בשלב התחלתי של האביב להתחיל שימוש קבוע בקרם רגליים טיפולי, למשל כמו הקרם HYDROLEX שנבדק והוכח כיעיל במיוחד בתחום זה. יש להקפיד להשרות את הרגליים ולבצע טיפולי פילינג לאורך הקיץ כדי לשמור על תוצאות הטיפול. 

טיפים לטיפוח כפות הרגליים

 מומלץ לבחור נעלים מתאימות ומאווררות, להסיר יבלות ולהקפיד לשמור על בריאות הציפורניים. כדאי למרוח את הרגלים בקרם הגנה בקיץ ולא ללכת יחפים על משטחים לוהטים. חשוב לייבש את הרגלים היטב לאחר המקלחת ובכל פעם שמתפתחת בעיה בכף הרגל לטפל בה באופן מידי. 

שומרים על בריאות כף רגלך

רויטל קוסמטיקאית מוסמכת הנה אשת מקצוע מיומנת בעלת חנות אונליין למוצרי טיפוח בפיתוח ישראלי. המוצרים בחנות הנם מוצרי איכות פורצי דרך באישור משרד הבריאות, הרכישה המקוונת הנה בטוחה והמשלוח מגיע בתוך שלושה ימים בלבד. או/ו משלוח מהיום להיום  יש לך צורך בקרם רגליים טיפולי, יעיל ומקצועי? ביכולתך להיכנס לאתר, להזמין והמשלוח כבר יהיה בדרך אליך.